Cel projektu: Celem przedsięwzięcia MŚP jest rozszerzenie dotychczasowej działalności o świadczenie nowych usług w postaci naświetlania światłem LED we własnym salonie oraz w salonach partnerskich (szczegółowa strategia w tym zakresie zależeć będzie od usługi doradczej). Działania te przeprowadzone zostaną dla zwiększenia odporności przedsiębiorstwa na sytuacje kryzysowe, w tym poprzez rozszerzenie oferty firmy, która koncentrowała się dotychczas na salonie solarium oraz sprzedaży dystrybucji wyposażenia solariów.

 

Grupa docelowa: Usługa naświetlania światłem czerwonym jest dedykowana różnym osobom, które chcą poprawić nastrój oraz kondycję fizyczną. Oto kilka grup, dla których będzie szczególnie korzystna (są to nowe grupy w stosunku do odbiorców usług solaryjnych):

  1. Sportowcy i osoby aktywnie uprawiające sport
  2. Osoby zmagające się z przewlekłym bólem
  3. Osoby starsze
  4. Osoby po urazach i operacjach
  5. Osoby z problemami skórnymi

 

Koszt przedsięwzięcia:

– wydatki ogółem: 602.436,50 PLN,

– koszt kwalifikowalny: 489.786,00 PLN,

– dofinansowanie: 342.801,24 PLN.